Oldal kiválasztása
Háromkerekű utcazene – pianínóodisszea

Háromkerekű utcazene – pianínóodisszea

Háromkerekű utcazene: pianínóodisszea Hétköznap délután öt óra, Móricz Zsigmond körtér. A szokásos forgatag. De a Szent Imre-szobor előtt fekete pianínó, s egy fiatal lány Gershwint játszik. Tíz-tizenöten hallgatják, pár méterre egy biciklivel keresztezett konténer...
Nem csak a pénz miatt

Nem csak a pénz miatt

Nem csak a pénz miatt Szórólapot osztanak a lehúzott ablakon keresztül, kóstoltatnak a bevásárlóközpontokban, közben felelnek, érettségiznek és vizsgáznak. A végzősök már kifelé kacsintgatnak, őket az irodák recepcióin vagy a kávéfőző és a faxgép közötti szakaszon...
Szerepjátékok – határok közé szorított fantázia

Szerepjátékok – határok közé szorított fantázia

Szerepjátékok – határok közé szorított fantázia Első ránézésre érthetetlen, hogy a kötetnyi szabálykönyv, papírmunka és a kikerülhetetlen fejszámolás dacára miért szánják Magyarországon több mint ötvenezren ráérő idejüket szerepjátékra. A hobbijáték a nyolcvanas...
Gengszterek fogadója

Gengszterek fogadója

Gengszterek fogadója Mit csinál egy negyvenéves piti gengszter, ha leesik neki négymillió dán korona? Éttermet nyit. Az erdő közepén. A 2000-ben készült film feltehetően azért keveredhetett e szolid késéssel mihozzánk, mert rendezőjének és egyben forgatókönyvírójának,...
Zsenikém, az ügynök haláli

Zsenikém, az ügynök haláli

Zsenikém, az ügynök haláli Pár tucat nukleáris bomba, világuralomra pályázó főellenség, jó kocsi, ledér nő és egy aktakukacból feltörekedett ügynök: aki látott már filmet Steve Carellel (Evan, a minden6ó; Negyvenéves szűz), látatlanban is sejtheti, mi vár rá. Egyedül...